بررسی بازی ELEX 2

بررسی بازی ELEX 2

ELEX  از Piranha Bytes یک بسته مناسب برای کسانی بود که از بازی‌های RPG خود لذت می‌برند و از حساسیت‌های قدیمی در کنار هم کمک می‌کردند. قبل از هر چیز دیگری چالش اصلی و اکشن سنگین گیم پلی بازی را در اولویت قرار داد. مبارزه های این بازی بسیار سرگرم کننده با این حال، ELEX به نوعی توانسته است همه آن را به خوبی کار کند تا یک بازی مناسب باشد . ELEX 2 تنها با اندکی پیشرفت نسبت به نسخه قبلی خود و چند مشکل جدید، در چیزی بیشتر از اینکه یک بازی ELEX دیگر برای کسانی باشد که اولین بازی را کشف کرده اند، موفق است.

 

 

بزرگ‌ترین دستاورد  ELEX 2، دنیای باز متراکم است که بیشتر شبیه دنیای علمی تخیلی دیستوپیایی Magalan است . با این حال، نه به این دلیل که به خصوص بزرگ یا دقیق است، بلکه به دلیل آنچه در آن وجود دارد. بین اعضای پنج جناح اصلی بازی، مجموعه‌ای متنوع از هیولاها که از ترول‌های غول‌پیکر، رپتورها، حشرات در حال پرواز و حتی چیزهای دیوانه‌تر را شامل می‌شود، شما برای مدت طولانی قبل از اینکه با چیزی جالب روبرو شوید، نخواهید دوید. البته بی توجهی کامل ELEX 2 به هر نوع سرعت است در یک ثانیه ممکن است هیولاهای کوچکی را به زیر سطح خود بکشید، سپس در ثانیه دیگر توسط یک ربات غول پیکر که به طور تصاعدی قوی تر از شما است، یک گلوله به سمت شما شلیک می شود.

علاوه بر این، برخی از NPC ها می توانند یک سکه را روشن کنند و تبدیل به دشمن شوند. برخی از آنها بسته به کارهایی که انجام داده اید تا با آنها ملاقات کرده اید رفتار متفاوتی دارند و برخی از ماموریت ها بسته به اینکه چه زمانی آنها را می پذیرید عملاً غیرممکن است. اولین کوئست جانبی که بعد از شروع بازی با آن روبرو شدم شامل دنبال کردن یک NPC دیگر برای کشتن یک ترول غول پیکر بود، که به نظر راه خوبی برای شروع بود، اما وقتی به آنجا رسیدم و دیدم او NPC را با یک ضربه می کشد . من به هیچ وجه آسیب قابل تشخیصی به او وارد نمی‌کنم، کل گشت و گذار مانند یک حرکت بی‌معنی کاملاً بی‌معنی بود که برای زمان من هیچ احترامی قائل نبود. از سوی دیگر، برخی از کوئست‌ها چیزی جز کشتن چند باگ یا حتی شرکت در یک کنسرت را شامل نمی‌شد.

 

تا زمانی که وارد آن نشوید، همیشه نمی‌دانید که وارد چه چیزی می‌شوید. و اگر منصف باشیم، یک دنیای نامتعادل که کارهایی را به شما نشان می‌دهد که هنوز نمی‌توانید انجام دهید، به خودی خود مشکلی نیست، در واقع، برخی از بهترین بازی‌هایی که تا کنون ساخته شده‌اند این کار را انجام می‌دهند. اما همه چیز در مورد اجراست، و ELEX 2 خیلی راحت است که به شما اجازه نمی‌دهد بدانید که برای هر موقعیتی چقدر بیش از حد یا فاقد صلاحیت هستید، زیرا ممکن است احساس کنید که زمان غیرضروری زیادی هدر می‌رود، زیرا سعی می‌کنید با جدیت مسیر خود را بسازید. از طریق بازی بهترین شرط شما برای کاهش این مشکل این است که به سادگی چندین ساعت اول بازی خود را صرف دویدن در اطراف به دنبال دشمنانی کنید که می توانید آنها را بکشید، از دشمنانی که نمی توانید آنها را بکشید اجتناب کنید، و تجربه مزرعه داری از ماموریت های جانبی ساده را داشته باشید که امیدواریم بتوانید آنها را در حالی که دائماً پس انداز می کنید تکمیل کنید. تا جایی که می توانید منابع را در طول مسیر احتکار کنید.

کلمات کلیدی :

ELEX 2

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بررسی بازی ELEX 2

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/ea04

خبرنامه بازی ها

گالری